6 תשובות
שואל השאלה:
אבל כולם בשכבה שלי מכירים בנים או בקטע עם בנים נפגשים עם בנים ורק לי אין אינטרקציה איתם
אנונימית
אל תדאגי זה לא כל כך מיוחד
אני בת 16 ובאותו מצב זה סבבה לגמרי
זה סבבה בטירוף וזה צריך לבוא טבעי אל תמהרי