12 תשובות
כם
כן ברור שזה בסדר
לדעתי כן
סורי..
אבל לדעתי זה לא
אבל לדעתי זה לא
גבולי ברמות
זה כמו שבת 12 תצא עם בן 16
לדעתי לא
לא
שואל השאלה:
^^^ אבל אנחנו לא יוצאים רק ידידים
^^^ אבל אנחנו לא יוצאים רק ידידים
אנונימית
באותו הנושא: