8 תשובות
כן.
בקטנה
כן ברור
שמעי זה בסדר בעיקרון אבל כן יכול להיות טוב אם תפתחי אינטראקציה עם המין השני
שתדעי קצת לתקשר במקרה וכן תרצי ידידים או בן זוג
שתדעי קצת לתקשר במקרה וכן תרצי ידידים או בן זוג
כן ברור זה לא חובה ידידים הכל טוב
שאלוהים יברך אותך מלכה אין הרבה כמוך
בטח שכן.
יש לי רק ידיד אחד
יש לי רק ידיד אחד
לא
גברים זה יותר טוב
גברים זה יותר טוב
באותו הנושא: