2 תשובות
קרה לי גם המצפון שלי כזה מרושע אליי את יכולה פשוט להגיד לה שאמרת עליה כמה דברים וזהו עשיתי את זה גם
אם לא קיללת אותן או סיפרת שקרים עליהן אז הכל בסדר.
זה לא נקרא לרכל זה נקרא לספר את מה שיושב וקורה לך עם חברים שאת אוהבת וסומכת עליכם, זה טבעי וכולם עושים את זה.
זה לא נקרא לרכל זה נקרא לספר את מה שיושב וקורה לך עם חברים שאת אוהבת וסומכת עליכם, זה טבעי וכולם עושים את זה.
באותו הנושא: