6 תשובות
שואל השאלה:
העיקר עם היא הייתה מרגישה כמוני היא הייתה בוכה באמת ואומרת לכולם ועושה סיפור מה ביקשתי שתשאל מה איתי
אנונימית
מה קרה לך? אם אפשר לשאול
החיים לא ממש הוגנים.. זה מעצבן גם אותי שאני יכולה לבכות והם יענו לי יבש.. אבל אני חיה בשביל עצמי אז לא אכפת לי שיחשבו מה שבא להם
בכיף :) בדרך כלל כשיכולתי מה שלי עזר זה לקנות לעצמי ממתקים ודברים טעימים ולעשות משהו שאני אוהבת כמו לשחק במחשב למשל..
וואו מזכיר לי אותי.. אני עצובה וליטרלי אף אחד לא שואל לשלומי..והם מתייחסים רק לבת דודה שלי כי גם היא עצובה..
שואל השאלה:
תודה עזרת לי במצה רוח אני לא מרגישה מרה אחוז
אנונימית