10 תשובות
אני גם
הלו גברת
כולנו ככה
קיצר לא לחתוך לישון אז ולהמשיך להאכיל את עצמי בסרטים
אני גם אבל אני מזכירה לעצמי שעברנו מלא מלחמות בעבר ונעבור גם את זאת במידה ויתחיל משהו והכל יהיה טוב
שואל השאלה:
אומרים אבל שהם יזרקו כל כך הרבה טילים שהמערכת של ו לא תעמוד בזה
אנונימית
מנסה לא לחשוב אני מאמינה בה' פחד לא יעזור לי תכלס..
שואל השאלה:
מפחדת שזה יחזיר אותנו לשבעה באוקטובר
אנונימית
^^תקשיבי אחותי תפסיקי לפחד תרגעי תנסי לחשוב טוב
הרבה אומרים דברים וכל אחד אומר משהו שונה בגלל זה אין לדעת
פשוט תהיי ערנית לכל מצב את גם יודעת מה צריך לעשות בזמן אזעקות אז הכל טוב!! אם תפחדי ותחשבי מחשבות שליליות זה יגרום לזה לקרות (אני לא מנסה להפחיד אותך ואני מצטערת אם זה הפחיד אותך פשוט אני מנסה להעביר לך מסר שמחשבות מייצרות מציאות בגלל זה תאמיני שהכל יהיה טוב ויהיה טוב!)
וכמובן תפילות .
בעזרת השם הכל יהיה בסדר אין ממה לפחד ה' איתנו