8 תשובות
אומרת לאמא שלי שאני אוהבת אותה ושהיא לא צריכה להשאר עם אבא
מנצלת כל שניה ודקה בחיי
אנונימית
תאמת שלא נראלי הייתי עושה משהו מיוחד
רק מזמינה איזה המבורגר טוב, כאילו שתהיה ארוחה אחרונה טובה וזהו
רק מזמינה איזה המבורגר טוב, כאילו שתהיה ארוחה אחרונה טובה וזהו
אני מקווה שאני אעשה את זה .. מאבד את הבתולין עם חבר טוב, רוכב, משחק עם הכלבה שלי, ואוכל מלא גלידה. אבל יש גם סיכוי שאני אתבאס ולא אצא מהמיטה
אנונימי
לא מפסיקה לרגע להיות בחוץ. ועושה את כל הדברים שאני הכי אוהבת בעולם
שואל השאלה:
לא הייתם נכנסים לסוג של דיכאון כאילו? או שמנצלים כל שנייה להנאה?
לא הייתם נכנסים לסוג של דיכאון כאילו? או שמנצלים כל שנייה להנאה?
כנראה מטיילת ועושה חיים כמה שאפשר...מנצלת את הזמן
מאבדת את בתוליי עם מישהו חתיך
ורצה עירומה ברחובות
ורצה עירומה ברחובות
אנונימית
באותו הנושא: