9 תשובות
למה לא
בתכלס במציאות כמו שלנו, כן הייתי מאמינה
אנחנו חיים במדינת ישראל, אם מישהו יגיד לי שמחר תהיה אזעקה זה לא כזה יפתיע
במדינה שלנו במצב הזה הכל יכול לקרות
שואל השאלה:
זה רק מראה כמה שהחיים לא צפויים:(
תראו איך כל המדינה כמה בכמה שעות בודדות.!
אנונימית
תאמת לא הייתי מאמינה כי אני לא גרה בדרום ולא היו פה הפצצות מ2014 אבל באזעקה הראשונה לא הייתי מופתעת וגם לא ירדתי לחדר מדרגןת כי חשבתי שזאת בדיחה
הייתי מאמינה תמיד יש הפסקה של איזה 4 שנים ואז יש איזו שנה שבה יש תמיד אזעקות ואז שוב הפסקת אש
אנונימית
חצי לא אבל חצי כן חמאס יודעים להפתיע ואם את\ה במדינת ישראל קשה שלא להאמין