מה לעשות אם ילד שיחסית קרוב אליי אמר משהו שפגע בי , הוא אמר לי להראות לו את הילדה שהאקס שלי בגד בי איתה אז הראתי לו אותה והוא אמר שאם הוא היה הוא הוא גם היה עושה את זה ובוחר בה וזה , ממש נפגעתי ברמה שאני רק חושבת על זה שוב אני מתחילה לבכות ושהוא והאקסית שלו נפרדו אני היחידה שהייתה פה בשבילו תמיד הייתי ותמיד אהיה אבל כרגע זה ממש פגע בי שאני אפילו לא מצליחה להסתכל עליו מה לעשות??