3 תשובות
אוי תרגעי
אני גם ביא
אם בא לך לשתף ולפרוק אני פה
מתאפסת על עצמך
שוטפת פנים מכינה לך משהו טעים ומתגברת על זה
אני מקווה שתצליחי לעבור הכל ובעזרת השם יהיה תוצאות טובות 3>
אני איתך בזה אחותי:(
אבל תיכף זה נגמרר!!! ויהיה לנו קיץ נדירר!!!