9 תשובות
כן
תזונה זה הכל
ספורט פשוט יתן לך דרייב כזה
כן, עם גירעון קלורי
את תרדי במשקל רק אם תיהיה במאזן קלורי שלילי. גרעון קלורי זה הפיתרון להכל
כן, תכלס קוראים לזה דיאטה
הלו גברת
כן . אבל ספורט רק מזרז את התהליך
כל עוד את במאזן שלילי אז כן
כן את פשוט צריכה להיות בגירעון קלורי
בכל מקרה, אימוני התנגדות לא עוזרים לרדת במשקל(אירובי כן, מאוד) חוץ מזה שהם מעודדים אותך לדאוג לתזונה שלך, הם פשוט מפתחים לך שריר ושורפים לך קצת קלוריות ביחס לכמה שהם גורמים לך לרעב

בקיצור, כן את תוכלי לרדת במשקל
אני רואה ששאלת עוד שאלה בנוסה אז עם את צריכה עזרה לרדת תדברי בפרטי(לא מאמן או תזוני אבל יכול לעזור
כן ברור, אבל פחות להתחטב
חשוב גירעון קלורי ואני ממליצה גם להפחית אחוזי שומן
אל תגזימי עם החלבון אם את לא מתאמנת