6 תשובות
לא זה סבבה,יש לך גם ירקות,גם ממרח וגם פחמימה. מצויין לדעתי רק תוסיפי מים
שואל השאלה:
אבל הפיתה זה בריא או לא? הבנתי שזה לא בריא בעליל.. וגם החומוס הבנתי שהוא לא ככ בריא
אבל הפיתה זה בריא או לא? הבנתי שזה לא בריא בעליל.. וגם החומוס הבנתי שהוא לא ככ בריא
אם כבר הכנת אז זה לא נורא. מותר פעם ב והכל בסדר.
את יכולה לאכול פריכיות או לחמנייה קלה בפעמים הבאות
את יכולה לאכול פריכיות או לחמנייה קלה בפעמים הבאות
שואל השאלה:
ואם אין לי לחמניה קלה? אז לחמניה רגילה עדיפה על פיתה?
ואם אין לי לחמניה קלה? אז לחמניה רגילה עדיפה על פיתה?
אני חושבת שכן. פיתה בערך 275 קלוריות ולחמנייה רגילה נעה בין 90-200 לבינונית גדולה (ככה קראתי אני לא יודעת אם זה נכון)
אבל גם אם כבר אכלת ואת עדיין בתזונה בריאה,הכל בסדר וזה נורמלי. אל תתפסי על קלוריות כי זה סתם עושה הרגשה לא טובה בסופו של דבר. תתני לעצמך לאכול מה שבא לך העיקר שאת תהיי שמחה
אבל גם אם כבר אכלת ואת עדיין בתזונה בריאה,הכל בסדר וזה נורמלי. אל תתפסי על קלוריות כי זה סתם עושה הרגשה לא טובה בסופו של דבר. תתני לעצמך לאכול מה שבא לך העיקר שאת תהיי שמחה
להוסיף חלבון, אין פה בכלל, חוץ מזה אחלה