27 תשובות
זה קצת רצח
את מתאמנת?
לא את חייבת לפחות עוד 500
הלו גברת
זה קצת ! אני דורשת ממך לאכול
זה קצת ! אני דורשת ממך לאכול
שואל השאלה:
לא אני לא מתאמנת
לא אני לא מתאמנת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה בסדר אני אוכל עכשיו עוד 200 קלוריות כזה
אבל זה בסדר אני אוכל עכשיו עוד 200 קלוריות כזה
אנונימית
אם תתאמני וגם תהיי בגירעון אפילו לא כזה קיצוני את תרדי הרבה יותר בקלות
הלו גברת
זה ממש קצת , חבל שאת מזיקה ככה לגוף שלך .
רוצה לרדת במשקל סבבה , אבל זו ממש לא הדרך ! להפך - את תעלי את כל מה שירדת , ואפילו יותר מהר ממה שאת חושבת .
זה ממש קצת , חבל שאת מזיקה ככה לגוף שלך .
רוצה לרדת במשקל סבבה , אבל זו ממש לא הדרך ! להפך - את תעלי את כל מה שירדת , ואפילו יותר מהר ממה שאת חושבת .
לא ו1200 ביום זה לא מספיק
שואל השאלה:
אבל זה בכלל לא גרעון קיצוני, אני 1.54 שוקלת 44 ואני רוצה לרדת שני קילו, וכתוב לי שאני שורפת 1305 קלוריות ביום, אז אני אוכלת 100 פחות
אבל זה בכלל לא גרעון קיצוני, אני 1.54 שוקלת 44 ואני רוצה לרדת שני קילו, וכתוב לי שאני שורפת 1305 קלוריות ביום, אז אני אוכלת 100 פחות
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
13
13
אנונימית
את עוד גודלת אל תנסי לרדת זה יפגע לך בגדילה
הלו גברת
חבל שאת עושה את זה לעצמך - ככל שאת נכנסת לזה יותר , ככה יותר קשה לצאת מזה .
ובואי נגיד את האמת - זה לא רק 2 קילו וזהו , זה ממכר , וזה לא תקין !
בבקשה ממך תפסיקי עכשיו ! יודעת שעכשיו זה נראה לך סבבה - אבל את הורסת את הגוף שלך , והמחזור שלך יכול להיפסק , את יכולה לעצור את זה עכשיו ! עדיין לא מאוחר
חבל שאת עושה את זה לעצמך - ככל שאת נכנסת לזה יותר , ככה יותר קשה לצאת מזה .
ובואי נגיד את האמת - זה לא רק 2 קילו וזהו , זה ממכר , וזה לא תקין !
בבקשה ממך תפסיקי עכשיו ! יודעת שעכשיו זה נראה לך סבבה - אבל את הורסת את הגוף שלך , והמחזור שלך יכול להיפסק , את יכולה לעצור את זה עכשיו ! עדיין לא מאוחר
תראי, אני ממליץ לך להתייעץ עם דיאטנית לגבי ירידה במשקל כי 1200 קלוריות ביום זה ממש קצת
שואל השאלה:
אין שם, כבר ניסיתי לצאת מזה אבל אני מפחדת להשמין
אין שם, כבר ניסיתי לצאת מזה אבל אני מפחדת להשמין
אנונימית
זה עוד סיבה לפנות לגורם מקצועי, הפרעות אכילה זה מסוכן ולא צחוק
שואל השאלה:
^^ אני לא יכולה כי בחיים ההורים לא יסכימו לי לרדת במשקל, כי הם אומרים שאני בתת משקל ושזה לא יפה כבר, חרא
^^ אני לא יכולה כי בחיים ההורים לא יסכימו לי לרדת במשקל, כי הם אומרים שאני בתת משקל ושזה לא יפה כבר, חרא
אנונימית
הלו גברת
ניסית ללכת לדיאטנית ? מישהי שמומחית בזה ?
ואם כן מה אמרו לך שמה ?
ניסית ללכת לדיאטנית ? מישהי שמומחית בזה ?
ואם כן מה אמרו לך שמה ?
אם את רזה ברמה שזה נראה מהצד כמו תת משקל זה סימן שאת לא צריכה לרדת, ולפנות לאיש מקצוע כמו פסיכולוג יכול לעזור לך להרגיש יותר טוב עם עצמך
שואל השאלה:
כאילו אני כמעט בתת משקל אבל אני רוצה להיות קצת בתת משקל, זה יפה
כאילו אני כמעט בתת משקל אבל אני רוצה להיות קצת בתת משקל, זה יפה
אנונימית
תת משקל זה מצב מסוכן לגוף
תקשיבי, הפרעות אכילה הורגות
ממליץ בחום לקרוא על הסכנות של אנורקסיה
ואת לא תהיי יפה עם אנורקסיה, כי השיער שלך ינשור, והשיניים שלך יירקבו
תקשיבי, הפרעות אכילה הורגות
ממליץ בחום לקרוא על הסכנות של אנורקסיה
ואת לא תהיי יפה עם אנורקסיה, כי השיער שלך ינשור, והשיניים שלך יירקבו
מי שיקר לך
זה לא יפה
זה לא יפה
שואל השאלה:
אבל אין לי אנורקסיה, אני אוכלת מספיק קלוריות ביום
אבל אין לי אנורקסיה, אני אוכלת מספיק קלוריות ביום
אנונימית
זה לא עניין רק של קלוריות, וגם, את צריכה לאכול יותר
בתור ילדה שכבר בתת משקל, זה נראה רע, גם לגבי הקטע של "רק שני קילו" וכל זה, ברגע שאת מרעיבה את הגוף שלך ולא נותנת לו מספיק אוכל (דרך אגב, "מספיק" זה לפחות הכמות שאת שורפת, אז אם את שורפת 1305 קלוריות ביום, תאכלי לפחות 1305, פחות מזה זה באמת לא בריא) וגם בהנחה שעליך זה היה נראה טוב, את הופכת את הגוף שלך לנואש לעלייה, אם תיכנסי לתת משקל, את תראי שהגוף שלך אומר לך שאת צריכה עוד אוכל, ובצדק, את באמת צריכה את האוכל הזה, ואחר כך את תראי את עצמך עולה בחזרה, ותחשבי שאת מגעילה בגלל שאת שוב במשקל תקין שרק קרוב לתת משקל, עדיף להיות שלמה עם הגוף שלך כדי למנוע שנאה עצמית ופגיעה בגדילה שלך
באותו הנושא: