6 תשובות
שואל השאלה:
זה פופי מידי אם את מבינה למה אני מתכוון
זה פופי מידי אם את מבינה למה אני מתכוון
אנונימי
הוא לא גרוע, הוא פשוט שונה מהסגנון הרגיל
היה נגיעות של punk שיר מעולה כבר לא יכול לחכות להמשך הסיפור של דימה או הבנדיטוז כי נראה כאילו קרה משהו בין טיילור לבין הבנדיטוז
ומה עם שאר הniners אחרי שהם בגדו בניקו ואיך טיילור הצליח לשלוט בגופה בלי עיניים צהובות
ומה עם שאר הniners אחרי שהם בגדו בניקו ואיך טיילור הצליח לשלוט בגופה בלי עיניים צהובות
שואל השאלה:
scaled and icy בתור top fan הוא די גרוע
scaled and icy בתור top fan הוא די גרוע
אנונימי
שמעתי ושיר מושלם
פשוט שונה קצת מהקודם אבל מזכיר לי את scaled and icy
פשוט שונה קצת מהקודם אבל מזכיר לי את scaled and icy
דווקא בשמיעה ראשונה נשמע אחלה של שיר, הלכו יותר לכיוון הרוק ואני אוהב את זה. אבל הדעה שלי משוחדת כי לא משנה מה 21 יוציאו, כנראה שאני אוהב את זה
באותו הנושא: