8 תשובות
לפי דעתי זה המוד צילום שאת בו תנסי אולי להחליף לאוטומטי או שאת העדשה תחליפי למצב מנואל
שואל השאלה:
איך עושים את זה? ומה זה אומר?
אנונימית
איזה מצלמה יש לך
שואל השאלה:
קנון 4000d
אנונימית
נכון יש עיגול כזה למעלה עם ציור של scn, p, au, אישה/פרח ועוד כל מיני? אז תסובבי אותו
שואל השאלה:
אבל זה נמצא על off ואם אני אסובב זה ידלק
אנונימית
נכון כי המצלמה אמורה להיות דלוקה
שואל השאלה:
אוקי אז מה אני עושה כשהמצלמה על פי? או על מה?
אנונימית