6 תשובות
אם הקופסא פגומה/פתוחה
אי אפשר להשתמש בעדשות
אי אפשר להשתמש בעדשות
לא נראלי
אני לא הייתי עושה את זה
אני לא הייתי עושה את זה
שואל השאלה:
למה? ואם אני סוגרת את הקופסא בחזרה עם סלוטייפ?
למה? ואם אני סוגרת את הקופסא בחזרה עם סלוטייפ?
אנונימית
^ היא לא תהיה סגורה ארמטית כמו שהיתה סגורה בהתחלה.
לא. גם אם סגרת אותה היא כבר הייתה פתוחה לחמצן. זהו.
לא ממש לא
באותו הנושא: