5 תשובות
כן
למה שתרצי לרדת בכלל, או שזה משהו נפשי וכדאי שתטפלי בזה או שהבעיה היא בתזונה שלך ואת בטח אוכלת שטויות במקום אוכל שמנפח אותך
ולא כדאי לך לרדת יותר מידי זה מכוער ומפחיד
שואל השאלה:
כי אני רוצה להיות עוד יותר רזה ממה שאני כבר..
למה מכוער??
אנונימית
זה לא הגיוני אם את בתת משקל את כבר ממש רזה
וזה מכוער כי קודם כל את תהיי הכל עצמות, שקיות מפחידות מתחת לעיניים, עור חיוור ומפחיד ושיער נושר
להיות בתת משקל זה ממש לא בריא וממש מכוער בעיקר מפחיד
זה לא הגיוני שתרצי להיות יותר ממה שאת אני חושבת שזה משהו נפשי וכדאי שתלכי לטפל בזה
כן אל תגיעי לתת משקל זה מכער
שמעי שאני ממש לא בעד bmi כי לכל אחד יש חילוף חומרים שונה וצרכים שונים ומשקל לא באמת מה שיעזור לבריאות שלך, אם את רוצה להתאמן ולאכול בריא וזה מה שעוצר אותך אז ממש לא, המשקל זה סתם, הבריאות זה הכי חשוב