7 תשובות
אל תעשני
שואל השאלה:
אנשים די להיות צינים אני לא רוצה להפסיק אני מגורה לזב אני שואלת אם יש פיתרון אחר
לכי לתוכנית גמילה
(לא צינית)
מי ציני!!! את רצינית ? מה זה מגורה לזה תעיפי תחרא הזה את רק תפגעי בעצמך יותר, פתרון אחר תשאפי מהמשאף ותוציאי עשן
עשיתי את הפייס פאלם הכי חזק שיכול ליהיות עכשיו, את רצינית? אל תדפקי את עצמך תפסיקי לעשן תחרא הזה
לא מה פתאום אל תפסיקי ותחנקי למוות!
אז תפסיקי לעשן