6 תשובות
את לא היחידה תאמיני לי.
אז עדיף שהם יישארו שם? מצדי אפילו כולם תמורת כולם חייבים להחזיר אותם
אנונימית
לא היחידה אבל כבר אין ברירה אי אפשר להשאיר אותם שם כמו שקורה עד עכשיו להישאם לאברה לשאול והדר חוץ מזה שעד שלא רואים אותם בבית אי אפשר להאמין למילה אחת של חמאס גם אחרי שהעסקה אושרה במיוחד אחרי שראינו אילו משחקים חמאס שיחק איתנו כול זמן שעסקת החטופים התנהלה
^^^^^אבל תחשבי שהמחבלים ששחררנו הרגו ועוד ימשיכו להרוג.
אין דבר כזה שצריך להביא את הכל תמורתם, מה זה שווה אם אנחנו נאבד עוד 700 משלנו (וכנראה שיותר)
אין דבר כזה שצריך להביא את הכל תמורתם, מה זה שווה אם אנחנו נאבד עוד 700 משלנו (וכנראה שיותר)
מה מה מה מה רגע מה
איזו החלטה מטומטמת סליחה.
איזו החלטה מטומטמת סליחה.
הזוי הזוי אסור לעשות החלטה כזאת
באותו הנושא: