8 תשובות
תרחיקי את הכלבה מהחבר
011
אל תשאירי אותה בחיים
תציבי אולטימטום אם היא יוצאת גם את יוצאת חיית צחמד זה לא סתם חיה זה חלק מהמשפחה ומשפחה לא בוחרים!
תדאגי שהם לא יתקרבו אחד לשני אבל בחיים אל תוותרי עליה!
אוי זה נורא ואיום אל תתני לזה לקרות
תסבירי לאמא שלך מה שהסברת פה
תשכנעי אותה שהכלבה כנראה לא רגילה אליו ואת מאוד קשורה לכלבה
קרה לי משהו דומה
לא היה לי מה לעשות, ההורים שלי העיפו אותה מהבית והבטיחו שיקחו אותי כל חודש לבקר אותה.. עברה שנה וחצי וזה עדיין לא קרה
שואל השאלה:
^^^ אמא שלי לא מבינה את המצב הנפשי שלי כל פעם שאני מנסה להסביר לה היא פשוט בטלפון כאילו זה לא מעניין אותה
אנונימית
שואל השאלה:
^ מצטערת בשבילך :(
אנונימית
שואל השאלה:
^^ הבעיה זה שהכלבה לא נשכה רק אותו.. היא נשכה גם אותי וגם את אמא שלי כבר כמה פעמיים, לי היא השאירה ממש צלקת על הפנים, ולאמא שלי היא עשה צלקת קטנה ביד, אבל אני עדיין לא מוכנה לוותר עלייה, אמא שלי חושבת שזה יהיה אותו דבר אם היא תביא לי כלב אחר.. וזה לא יהיה אותו דבר בשבילי
אנונימית