6 תשובות
הפסקתי לקרוא איפה שהוא באמצע, אתה נראה נרקיסיסט רעיל ששונא את עצמו מבפנים
אנונימי
נשמע חתיך
אם אני הייתי כותבת את זה הייתי רוצה פשוט לדעת שיש מישהו שהקדיש מזמנו כדי לקרוא את זה, אז רציתי להגיד לך שקראתי הכל. זהו. אין לי מה להגיד לך מעבר לתשובה שכנראה ציפית אליה- אומנם אנחנו נעלם בסופו של דבר אבל אנחנו יכולים להשאיר חותם על העולם, אם זה ברמה בינלאומית או אפילו על אדם אחד, או על שניים. משפט אחד שאמרת למישהו ששינה לו את החיים, אם תביא ילדים- שושלת ארוכה של של חיים שאתה עזרת להביא לעולם הזה שעם החינוך הנכון- יפיצו בו גם טוב וישאירו חותם. וזה גלגל שחוזר על עצמו, אם זה לא מספיק לך, כמו שזה לא מספיק לרובם- כדי לצאת מזה יש רק את העניין של האמונה, להאמין שיש משהו מעבר, למרות שאי אפשר לדעת, וכרגע המטרה היא פשוט להשתדל להשפיע לטובה כמה שיותר
תקשיב אני חושבת שצריך להנות מהחיים כמה שאפשר לפניי שהם נגמרים כי אם לא תהנה מהחיים לכל הקיום שלך פשוט לא תהיה משמעות ואתה פשוט תהיה סתם עוד פרט לא חשוב שלא עשה כלום בחיים.
נכון שהחיים זה משהו שנגמר אבל הדבר החשוב ביותר זה מה עשית ומה הצלחת להשיג לפניי שהם נגמרו
זה נשמע כמו שאלות טובות לשאול
וברור שזה הגיוני לשאול בשביל מה אנחנו חיים עם בסוף הכל יעלם ונמות אבל זה החיים
בן אדם חיי בשביל אושר
וזה כל מה שבן אדם רוצה
לצבור חוויות מהחיים להקים משפחה
וזה חלק עיקרי ממה שאנחנו רוצים
כל החיים שלנו מתרכזים באושר
ושמחה אחרי הכל בשביל מה אנחנו חיים עם לא להרגיש מאושרים ? ונאהבים מבן אדם אחר ?
לקבל אהבה ולהאהב?
לזכור חוויות שעברנו לצחוק על פדיחות שעשינו
להיזכר בתקופות עם אנשים אחרים ולחשוב וואי
איזה ילד הייתי פה
כי כל חוויה שאנחנו עוברים בחיים אנחנו הופכים את הרגע הקטן הזה שקיבלנו מה" והופכים אותו להכל
החוויה הקטנה הזאת הופכת להיות חלק משמעותי ממי שאנחנו , כל רגע קשה שאנחנו חווים גורם לנו לרצות לברוח לזיכרון הזה שהיינו מאושרים
כי עם שמחה בה גם כאב
ועם כאב בה גם הכרות עמוקה עם מי שאנחנו
והחיים שלנו מחולקים לשני חלקים
לכאב ולשמחה
כי אין כזה דבר כאב בלי שמחה
זה 2 דברים שתמיד יקחו מאיתנו חלק
הם 2 הפכים בכל דבר מהם יש משהו גדול
ומשמעותי 2 דברים שלא מתחברים ביחד
אבל בלעדיהם שום דבר לא קיים
כי בלי שמחה אין כאב
ובלי כאב לא קיים שמחה
וזה החיים שלנו
אנחנו חיים ונושמים בשביל לתת מעצמנו לחיים ולתת נוכחות ממי שאנחנו כי כל בן אדם שקיים הוא נוכחות בפני עצמו כי כולנו שונים כולנו מבינים דברים בצורה שונה כולנו לוקחים את מה שאנחנו מכירים למקום שונה בן אדם אחד בוחר לתת טוב ובן אדם אחר בוחר לתת רע
בן אדם אחר בוחרים לעזור ובן אדם אחר בוחר לנטוש
כולנו חלק משמעותי בחיים של עצמנו
ורק אנחנו בוחרים באיך להשתמש בקיום שלנו
לטוב ולרע
הזדהות הכל חסר פואנטה ומלא תשוקה