2 תשובות
יהיה גם בכיתה ז' וגם בכיתה ט'
אין לי מושג מתי אולי אחרי הרבעון או המחצית...
כשאני הייתי בכתה ז' שנה שעברה אז לא היה בדיקות גבוה ומשקל