2 תשובות
יהיה גם בכיתה ז' וגם בכיתה ט'
אין לי מושג מתי אולי אחרי הרבעון או המחצית...
אין לי מושג מתי אולי אחרי הרבעון או המחצית...
כשאני הייתי בכתה ז' שנה שעברה אז לא היה בדיקות גבוה ומשקל
באותו הנושא: