התחברות
הרשמה
למה כשאני מתאמנת אני רעבה יותר מאשר כשאני לא מתאמנת ?
23 במרץ 2024, 18:48
רעב
תיאבון
אוכל
אימוני כושר
עייפות
2 תשובות
כי הגוף מוציא אנרגיה והוא צריך את זה בחזרה
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
כי את מתאמצת יותר והגוף צריך יותר אנרגיה
אנונימי
באותו הנושא:
זה הגיוני כשאני עם ביקיני אני נראית הרבה יותר רזה מאשר כשאני עם בגדים רגילים?
הגיוני כשאני במחזור אני רעבה יותר?
זה הגיוני שאני יותר רעבה כשאני במחזור?
זה לגיטימי/מוזר שאני אוהבת יותר אתאסטים מאשר מאמינים כשאני בעצמי מאמינה?
למה כשאני נכנסת למקלחת רעבה, אני מרגישה הרבה יותר את הרעב מאשר שאני מחוץ למקלחת?
יש מצב שהחזה שלי נהיה קטן יותר כשאני מתאמנת על חזה??
למה כשאני בבצפר אני יותר רעבה מיום בחופש?
למה כשאני לא אוכלת אני לא רעבה ואז כשאני אוכלת אני עוד יותר רעבה?
כשאני מתאמנת יותר אני רעבה יותר אז איך אני אמורה להיות בגרעון?
הגיוני שאני הרבה יותר רעבה כשאני במחזור נכון?
למה אני יותר רעבה כשאני במחזור?