5 תשובות
גם אני ככה. תמיד בחופש לא היה לי חשק לאכול כי קמתי גם כל יום ב4 בצהריים ואכלתי כבר רק ארוחת ערב וגם בקושי. עכשיו כשחזרנו לשגרה אנחנו עושים פעילות ויוצאים מהבית וחוזרים בצהריים ורוצים לאכול זה די הגיוני
שואל השאלה:
^^לא משעמם לי דווקא
^^לא משעמם לי דווקא
לי דווקא אין תיאבון בבית ספר, כנראה בגלל הריטלין
אנונימי
כי את חושבת עובדת והגוף צריך אקסטרה אנרגיות
זה קורה
כשאנחנו בחוץ אנחנו לא שמים לב לכמות אוכל שאנחנו אוכלים.
כשאנחנו בחוץ אנחנו לא שמים לב לכמות אוכל שאנחנו אוכלים.
באותו הנושא: