התחברות
הרשמה
כשאני מתאמנת יותר אני רעבה יותר אז איך אני אמורה להיות בגרעון?
23 באוקטובר 2023, 21:58
ירידה במשקל
גירעון קלורי
ערך קלורי
תזונה נכונה
תפריטים
תשובה אחת
תורידי קצת קלוריות מהארוחות האחרות ואז אחרי האימון תאכלי ארוחה יותר גדולה. וגם תשתי זירו בארוחה הזאת זה עוזר גם
ד
דביר.
באותו הנושא:
הגיוני כשאני במחזור אני רעבה יותר?
זה הגיוני שאני יותר רעבה כשאני במחזור?
יש מצב שהחזה שלי נהיה קטן יותר כשאני מתאמנת על חזה??
למה כשאני בבצפר אני יותר רעבה מיום בחופש?
למה כשאני לא אוכלת אני לא רעבה ואז כשאני אוכלת אני עוד יותר רעבה?
הגיוני שאני הרבה יותר רעבה כשאני במחזור נכון?
למה אני יותר רעבה כשאני במחזור?
הגיוני שאני מתאמנת (עושה כוח) בחדכ ולאחרונה אני אוכלת יותר ורואה יותר תוצאות לטובה?
למה כשאני נכנסת למקלחת רעבה, אני מרגישה הרבה יותר את הרעב מאשר שאני מחוץ למקלחת?
הגיוני שמאז שאני מתאמנת בחדר כושר ומרימה משקולות נהייתי יותר רעבה?
הגוף שלי נראה יותר טוב כשאני לא מתאמנת, הגיוני?