23 תשובות
כן

עריכה: אה לא משנה נזכרתי שאני בת בכלל
אף פעם לא התחלתי עם מישהי
כן לפני דקה
קרה למאיר לפני דקה
שואל השאלה:
אימלה אחי מה ליפני דקה אנימת למה חשבת שהיא בגיל שלך
אנונימית
שואל השאלה:
"מישהו לא נחמד" למה לא התחלת עם מישהי אף פעם?
אנונימית
כי בנות היום רעות והן מפחידות אותי
^בנות זה עם מפחיד.
^צודק.
שואל השאלה:
אניבוכה יש בנות לא מפחידות באמת
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שרק החולות נפש לא מפחידות מסתבר
אנונימית
^לא אין כזה דבר כולן מפחידות.
שואל השאלה:
וואי אנימת
אנונימית
^את לא בת?
שואל השאלה:
לא אחי
אנונימית
אז למה אתה אנונימית
שואל השאלה:
מה דפאק לא יודע
אנונימית
אתה יכול פשוט להודות בזה שאתה בת
מה יש לך ?
אנונימית
מת פעם התחלתי והיא הייתה 14 פשוט טונה של מייקאפ וגובה לא רגיל
^^^^^^^^^^^^^ "my mane is-------"

אני בת ומודה שרוב הבנות באמת מפחידות
לא מתחיל עם בנות כל כך
באותו הנושא: