9 תשובות
אם זה היה קורה לי עם בן אז זה לא היה מוריד.
אני כזאת אז אני מגיבה כדי לראות שיהיו תשובותת
כן, כנראה.
שואל השאלה:
אה שיט
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תכלס
הייתי נותנת לך פרח אבל לא מקבלים מאנונימי:/
אנונימית
תלוי כמה משוגעת. בעיקרון משוגעת זה לא טוב. אבל אם רק נראה לה שהיא משוגעת ובאמת היא אחלה אז לא נורא
אני כנראה טועה אבל לדעתי כולכן משוגעות בדרככן שלכן, ואני אישית אוהב את זה, זה מוסיף לי פלפל לחיים ובנוסף, כשאתן מתאהבות אתן משוגעות עלינו ככה שזה ממש חמוד.
זה תלוי ברמה של השיגעון ...
הכל סבבה כל עוד זה במידה
כמובן היא משוגעת