16 תשובות
נמוכה
1.40 כזה
אנונימי
אני אגיד נמוכה רק בגלל שאני כזאת
שואל השאלה:
1.40 זה נמוך בצורה קיצונית
אוקיי bro אני 1.48 זה ממש נורא?
אל תשפטי אותי אני 1.49 :(
אנונימי
שואל השאלה:
יש הבדל בין 1.48 ל 1.40
לא משנה כל כך
שמעו גובה זה לא הכל יש גם אישיות (דמעה זולגת אט אט)
לא אכפת לי, תלוי באשיות
נמוכה
אנונימית
אני מעדיף גבוהה.
אנונימי
לא אכפת לי
אבל עדיף טיפה מעל הממוצע..
מה הממוצע בכלל?
גבוהה ברור
רק ביבי
וואלה אני מעדיף גבוהה (1.65+)