16 תשובות
נמוכה
1.40 כזה
1.40 כזה
אנונימי
אני אגיד נמוכה רק בגלל שאני כזאת
שואל השאלה:
1.40 זה נמוך בצורה קיצונית
1.40 זה נמוך בצורה קיצונית
אוקיי bro אני 1.48 זה ממש נורא?
אל תשפטי אותי אני 1.49 :(
אנונימי
שואל השאלה:
יש הבדל בין 1.48 ל 1.40
יש הבדל בין 1.48 ל 1.40
לא משנה כל כך
נמוכה
שמעו גובה זה לא הכל יש גם אישיות (דמעה זולגת אט אט)
לא אכפת לי, תלוי באשיות
נמוכה
אנונימית
אני מעדיף גבוהה.
אנונימי
לא אכפת לי
אבל עדיף טיפה מעל הממוצע..
מה הממוצע בכלל?
אבל עדיף טיפה מעל הממוצע..
מה הממוצע בכלל?
גבוהה ברור
רק ביבי
וואלה אני מעדיף גבוהה (1.65+)
באותו הנושא: