אני מוציא תכלב שלי 3 פעמים ביום, גורם לו לפרוק אנרגיות גם פיזית וגם מנטלית (באילוף)
אני נותן לו זמן לבד בין לבין שישחק עם עצמו והצעצועים שלו שילמד להיות לבד. אוכל איכותי הכל ואיכשהו עדיין הוא מיילל כל כמה זמן, לקחתי אותו לווטרינר פעמיים הוא אמר שאין לו כלום וכנראה זה סתם צומי. אבל הוא מקבל צומי כמה שצריך לא פחות מדי ולא יותר מדי אני לא יודע מה לעשות עם זה? אגב גם לא רע לו כמובן הוא מאוהב במשפחה שלי ובי בטירוף כאילו הכל בסדר הוא פשוט מיילל כל הזמן