4 תשובות
תתמודדי עם היופי של חברה שלך אתן חברות זו לא תחרות
רק אל תנסי לזייף שלמות תהיי את.
שואל השאלה:
אני מתמודדת לגמרי וזו לא תחרות אבל לשמוע את שה כל היום זה כבר מאוס והכי פוגע שאחרי שנה פתאום אומרים גם את אחרי חצי דקה של מחמאות לחברה. זה מעצבן
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כיף שאני בסביבה של אנשים שרק מדברים על יופי :( אני ממש לא מרחמת על עצמי , כל בן אדם במקומי היה מתעצבן תאמין / תאמיני לי
אנונימית
אל תסתובבי איתה אם כל כך קשה לך או שפשוט תפסיקי לרחם על עצמך תתמודדי ותראי לעולם איך את מביאה את עצמך לידי ביטוי. יופי זה לא הכל!