27 תשובות
אוי איזה משפט יפה
אנונימית
מה הקשר משפט יפה?
תמיד יש משהו מעניין ביום הבא
התקווה שהיום הבא יהיה טוב יותר.
אני חיי תרגע לא אכפת לי מיום הבא
ID1
שום דבר לא גורם לי לחכות ליום הבא כי אני יודע שהוא יהיה רקוב כמו הקודמים לו
העובדה שיש אנשים שאוהבים אותי ואם לא אז העובדה שאני יכולה לנסות לגרום לאנשים לאהוב אותי ולממש את הדברים/תחביבים שאני אוהבת לעשות ולחשוב על דברים הרבה ולשמוע מוזיקה ולצייר ולצאת עם חברים למקומות למצוא טוב בהרבה דברים לחפש מה אני יכולה לשפר ולעזור ולתת מעצמי לאנשים אחרים
אנונימית
העובדה שיש אנשים שאוהבים אותי ושאני חשובה להם
ושתמיד היום הבא יהיה מעניין וטוב יותר
אנונימית
אנונימית הראשונה, ואיי בדיוק מה שחשבתי. משפט כזה יפהה
דרדסבבה רק אתה מבין אותי
אנונימית
אנונימית
משימות יומיות בגנשין
יש שיר נפלא של גזוז ובו משפט שתמיד מדהים אותי מחדש. ומזי כהן שרה אותו נפלא:
"קשה לדעת מה יום ילד לו
אבל אני בעד - להתעורר בו
ולא לומר נואש - כי מחר תמיד מגיע יום חדש"

יום חדש טומן בתוכו הזדמנויות חדשות לשינוי. לשיפור ולהתמודדות גם כשהיא נראית מורכבת
לא לומר נואש הוא הטריק לחיים
להמשיך לנסות - כי מי שמנסה. מצליח!!!
https://m.youtube.com/watch?v=vapaaeqkkrw
אני לא מחכה ליום הבא אני פשוט חייה
אני מחכה ליום הבא כי כל יום שעובר אני קרובה יותר לראות את אח שלי שבצבא
אין לי שמץץ
או שבעצם פורנו ?
תקווה
אני לא מחכה ליום הבא. אני ממצה את היום בדרך שהכי באה לי.
הכי חשוב לדעת לחיות את ההווה כמו שצריך ולא לעסוק בעתיד כשלא צריך.
תמיד אפשר להגיד אולי מחר יהיה יותר טוב, ולקוות. אבל לא ללנתח את זה ולעסוק בזה מעבר..
פשוט תחיו את העכשיו במקום.
אלא אם כן זה ממש חשוב.. כמו אירוע ממש חשוב או ווטאבר.
בנוגע לימי שני יש לי מועדון אומנות ועוד מעט אני נרשמת לחוג אבל בתכלס כלום

כאילו כל יום יש משהו שקורה גם אם זה יוצא שאני כל היום משחק בטלפון בחושך בחדר כשהדלת סגורה ואין לי קשר לעולם החיצון או שאני ישנה כל הצהריים אבל לא יודעת
לא יודעת מה איתך.איתכם אני מחכה כדי שיקנו לי גיטרה , לראות את אחותי הקטנה בפעם הראשונה , לראות איך בן דוד שלי מדרגה שניה מתחיל לגדול ולראות אותו בגיל שלי , וכו וכו וכו
אולי מחר יהיה יותר טוב,
כאילו שהיום לא היה
כלום. זה פשוט קורה. ואם זה לקראת הסופש אז אני מחכה לו כי אז אני נפגש עם החברה שלי/חברים שלי
תקווה
איראן בעיקר
ההמתנה ליום שבו אני אוכל לשלוט על עצמי, ולא אהיה נתונה לאחריותו של אף אחד .