6 תשובות
מלח לא ישמין אותך-לא יוסיף לך שומן.
מלח מנפח-זה נתרן~מינרליים שצוברים נוזלים ואת ׳משמינה׳.
תורידי בכמויות וזה ירד בשתן כבר.
*אשמין!
אוף עם העברית שלכם אנשים!
וכן, זה לא בריא.
אנונימית
תקבל התקף לב
וגם תשמין
מלח עושה לחץ דם!
וזה לא טוב
לא ברמה גדולה, אבל זה מאוד לא בריא