7 תשובות
כן
אם אתה צריך לדבר אני פה בשבילך
אם אתה צריך לדבר אני פה בשבילך
כן.....
כן
מסתבר
תטעם פעם הבאה, זאת חוויה
אנונימי יקר,
קראתי את השאלה שהעלית והיה לי חשוב לכתוב לך.
מהתגיות והתמונה שצירפת יכולה רק לשער את תחושת הייאוש שאתה חווה... שומעת את הכאב שאתה חש ושאולי אתה מרגיש שהוא תקוע בתוכך. יתכן ונדמה כי לשרוט את עצמך יקל על המצוקה וישחרר את הלחץ. מתארת לעצמי שלא קל להיות לבד עם התחושות האלה.
מהמילים המעטות שכתבת נשמע שיש קול בתוכך שאולי חושש מהתוצאות ואולי בגלל זה בחרת לכתוב פה... ייתכן והיית רוצה שיקשיבו לך ויתמכו בך.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. מזמינה אותך לעלות לצ'אט שלנו (מצרפת את הלינק) לנהל שיחה אישית, לשתף ולחלוק. אפשר גם ליצור קשר בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את השאלה שהעלית והיה לי חשוב לכתוב לך.
מהתגיות והתמונה שצירפת יכולה רק לשער את תחושת הייאוש שאתה חווה... שומעת את הכאב שאתה חש ושאולי אתה מרגיש שהוא תקוע בתוכך. יתכן ונדמה כי לשרוט את עצמך יקל על המצוקה וישחרר את הלחץ. מתארת לעצמי שלא קל להיות לבד עם התחושות האלה.
מהמילים המעטות שכתבת נשמע שיש קול בתוכך שאולי חושש מהתוצאות ואולי בגלל זה בחרת לכתוב פה... ייתכן והיית רוצה שיקשיבו לך ויתמכו בך.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. מזמינה אותך לעלות לצ'אט שלנו (מצרפת את הלינק) לנהל שיחה אישית, לשתף ולחלוק. אפשר גם ליצור קשר בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
כן...לצערי עברתי את זה, אם אתה צריך לדבר אני תמיד פה
באותו הנושא: