12 תשובות
כן .. :)
*לא רציני*
*לא רציני*
אנונימי
כן.
אנונימית
כן אבל לא בכוונה
במטרה לפצוע? לא בדיוק
אבל כן יצא שהייתי עצבנית או מתוסכלת ונעצתי את הציפורניים שלי בידיים עד כאב כדי להירגע
אבל כן יצא שהייתי עצבנית או מתוסכלת ונעצתי את הציפורניים שלי בידיים עד כאב כדי להירגע
בטעות חתכתי סלט ו...
כן כשהייתי צעירה
כן... בכוונה לגמרי
לא
לא, תודה לאל
פעם כן הפסקתי
לא. אני תולשת את העור של השפתיים לפעמים אבל זה הרגל כמו קסיסת ציפורניים זה לא במטרה לפגוע בעצמי
באותו הנושא: