16 תשובות
אני כן לפעמים מתגעגעת אבל לרוב אני מודה על כך שזה קרה כי זה רק קידם אותי בתור בן אדם והוציא אותי מחברות רעילה
^מחזקת
בכללי נתן לי להיפתח לבנות אחרות ולא להיות תקועה על ילדה אחת, וגם קצת נתן לי סטירה של להתאפס על עצמך
ואני מניחה שהייתי כותבת לה אולי סליחה? ושאני מצטערת שזה נגמר ככה
אבל כן חח אני באמת מאוד שמחה על זה שניתקנו קשר
אם זה נחשב אז..
הייתי כותבת לה שאני מתגעגעת אליה ושתחיה את החיים כל עוד היא יכולה, ושתהיה שלמה עם עצמה ותאהב את עצמה וכל זה. שלא תהיה כל כך קשה עם עצמה. הייתי מבקשת ממנה לעשות מלא וכל מה שהיא רק רוצה לפני העתיד (שהוא ההווה עכשיו)...
כי החברה הזו זאת אני.. (שוב, לא יודעת אם זה נחשב, מניחה שלא אבל זה הדבר היחיד שעולה לי לראש אז מקווה שזה בסדר? זה גם חשוב כי עכשיו אני מרגישה שאיבדתי את הכל ואת עצמי אז...)
בכל אופן, הייתי אומרת לה לנצל כל רגע ורגע ולחיות את החיים, ושאני אוהבת אותה. ושמגיע לה להיות אהובה, אז שתאמין בזה כבר.
זהו אני מניחה..
אנונימית
שניתקו ממני
הייתי כותבת ההבדל ביננו שאני לא התכוונתי לפגוע בך ואתה התכוונת ואני לא ככ מתגעגעת לקשר תאמת אולי רק קצת
אנונימית
שואל השאלה:
מה הסיכוי 'תכתוב כאן?
אני לא רוצה לצאת מאנונימי
אנונימית
כן
ואני כל כך רוצה לכתוב אבל יודעת שעדיף ממש שלא. אני רק אפגע בעצמי יותר
או יותר נכון אתן לה עוד הזדמנות לפגוע בי
אנונימי תוכל לשלוח לי בפרטי בבקשה?
אין לי כאילו בכלל
לא מתגעגעת, היא כנראה לא היתה מספיק טובה בשבילי, לא בוגרת וילדותית. ההפך הגמור ממני
כן ניתקתי קשר עם כל החברים שלי בערך חחח
ניתקתי קשר מהסיבה שהם זילזלו בי ואף אחד לא יזלזל בי
שאלה טובה רצח,
וניתקתי קשר מרצוני מבנות שגם אם יש לי איתן רגעים טובים הן פשוט רעילות,
אני חושבת שיש דבר כזה שקשר מתנתק בעיקר מהמעברים ליסודי - חטיבה ומהחטיבה - תיכון וככה גם בצבא וכן הלאה...
וגם שם החברות לא היו וואו כאילו לא היה אהבה הדדית
לא, מודה על כך רגע.
הבנאדם חסר בושה. אני כל כך שמחה שהעפתי אותה מהחיים שלי.
כן
אבל לרוב אני פשוט שמחה שניתקתי קשר