5 תשובות
שואל השאלה:
ומה עשית אם זה^?
ומה עשית אם זה^?
דבר ראשון הוא בטח הלך לשיעורים פרטיים בלשון ולמד להבדיל בין אם לעם
וואלה לא
להתגעגע לנשיקות??
להתגעגע לנשיקות??
אנונימי
הקטע זה שהקשרים שהיו לי הם התחילו בזה שדיברנו בוואצאפ וזה נגמר בזה שעוד לא נפגשנו.(כן, קרה כמה פעמים)
באותו הנושא: