9 תשובות
מן הסתם שתאכלי! השרירים שלך הכי במרץ עכשיו ככה שהמזון ילך לשרירים ויפתח אותם
תאכלי אבל בריא איזה סלט או משהו
וואו תשתי המון מים זה חשוב
תאכלי ברור
טוב טוב- יש בפוסט הזה אינספור בעיות
קודם כל- כן התאמנת יותר מדי וזה לא הכרחי.
תכנית אימונים צריכה לבוא במקביל לתכנית תזונה-
בין אם את במסה ובין אם את בחיטוב- הדברים צריכים לבוא יחדיו.
אז ניוז פלאש, האימון רגליים הזה לא מוריד לך את המשקל, אין שום קשר אחד לשני, ועוד דבר- גם ריצה -
לא מורידה במשקל.
בשני המקרים את סך הכל איבדת נוזלים בגוף, ואחרי שתשתי ותאכלי הנוזלים יחזרו.
עכשיו, איך כן עושים את זה? איך כן יורדים במשקל?
הולכים לתזונאי, שיתן לנו תפריט, למה צריך תפריט,
כי אנחנו צריכים לאכול גם בגירעון קלורי, אבל גם בצורה שתספק את הגוף שלנו,
יותר מדי ילדים ולרוב בנות נופלים לזה, אז כולכם תזכרו-
אתם צריכים לאכול בשביל לרדת במשקל!!!!
אם לא תאכלו מספיק ותרעיבו את עצמכם, מה שיקרה מאוד פשוט, יעבוד לכם לשבוע ואז הופ תיפלו לאיזה בולמוס שתדחפו בו 8000 קלוריות, למה? כי ככה הגוף עובד, אתם בכלל לא תשלטו בזה.
עכשיו לגבי האימונים,
זה יפה שאת יכולה להתאמן הרבה זמן- זה פשוט לא הכרחי, להפך זה דווקא הורס
תכנית אימון צריכה להיות ממוקדת בשביל בניית שריר
אימונים מוגדרים וכו.
לסיכום- תזונאי ומאמן חובה!!!
קודם כל- כן התאמנת יותר מדי וזה לא הכרחי.
תכנית אימונים צריכה לבוא במקביל לתכנית תזונה-
בין אם את במסה ובין אם את בחיטוב- הדברים צריכים לבוא יחדיו.
אז ניוז פלאש, האימון רגליים הזה לא מוריד לך את המשקל, אין שום קשר אחד לשני, ועוד דבר- גם ריצה -
לא מורידה במשקל.
בשני המקרים את סך הכל איבדת נוזלים בגוף, ואחרי שתשתי ותאכלי הנוזלים יחזרו.
עכשיו, איך כן עושים את זה? איך כן יורדים במשקל?
הולכים לתזונאי, שיתן לנו תפריט, למה צריך תפריט,
כי אנחנו צריכים לאכול גם בגירעון קלורי, אבל גם בצורה שתספק את הגוף שלנו,
יותר מדי ילדים ולרוב בנות נופלים לזה, אז כולכם תזכרו-
אתם צריכים לאכול בשביל לרדת במשקל!!!!
אם לא תאכלו מספיק ותרעיבו את עצמכם, מה שיקרה מאוד פשוט, יעבוד לכם לשבוע ואז הופ תיפלו לאיזה בולמוס שתדחפו בו 8000 קלוריות, למה? כי ככה הגוף עובד, אתם בכלל לא תשלטו בזה.
עכשיו לגבי האימונים,
זה יפה שאת יכולה להתאמן הרבה זמן- זה פשוט לא הכרחי, להפך זה דווקא הורס
תכנית אימון צריכה להיות ממוקדת בשביל בניית שריר
אימונים מוגדרים וכו.
לסיכום- תזונאי ומאמן חובה!!!
שואל השאלה:
אני לא רוצה תזונאית
אין רעיון אחר?
אני לא רוצה תזונאית
אין רעיון אחר?
יש הבדל בין התזונאים שאת מכירה של קופ"ח
לבין תזונאי ספורט קליני-
הם פועלים בצורה שונה, הוא לא ידחוף לך תפריט מעצבן, הוא ממש יקשיב לך(מן הסתם זה פרטי)
אין סיבה סתם לפסול
לבין תזונאי ספורט קליני-
הם פועלים בצורה שונה, הוא לא ידחוף לך תפריט מעצבן, הוא ממש יקשיב לך(מן הסתם זה פרטי)
אין סיבה סתם לפסול
שואל השאלה:
הוא לא ישלח לי לבדיקות דם ויגיד לי לצלם לו כל דבר שאני אוכלת?
הוא לא ישלח לי לבדיקות דם ויגיד לי לצלם לו כל דבר שאני אוכלת?
לבדיקות דם כנראה שישלח- וזה גם הגיוני- כדי לדעת אם יש משהו שאסור לו לתת לך או לחלופין משהו שצריך לתת יותר
לגבי לצלם כל דבר- לא בהכרח
לגבי לצלם כל דבר- לא בהכרח
באותו הנושא: