6 תשובות
ברור שיש את האופצייה!
כמובן שככל שזה מגיל יותר קטן זה יותר טוב, אבל גם בגיל 21 אתה יכול להתחיל ג'ודו וספורט.
אם זה מה שאתה רוצה לעשות אתה יכול להתחיל את זה גם בגיל 60, אין דבר כזה "מאוחר מדיי".
כן ברור למה לא?!
בהצלחה לך
שואל השאלה:
כן אבל השאלה שלי זה לא להתחיל את זה בתור תחביב, אני רוצה להיות ספורטאי בתחום ספורט הזה, אני יודע שיש אנשים בגיל 30-31 שמשתתפים בתחרויות בין אם זה מקומיות ובין אם זה בינלאומיות
אנונימי
תשמע לצערנו עולם הספורט שייך לרוב לצעירים.
אני לא מאמינה שתגיע לאולימפיקס אבל לתחרויות מקומיות,אפשרי בהחלט.
למה לא תחזור לזה
סיכויי דיי קטן אהל תנסה. בהצלחה!