5 תשובות
לא
איך שהמלצרית מתנהגת אפשר לפטר אותה על זה
לא מתנהגים ככה ללקוח
איך שהמלצרית מתנהגת אפשר לפטר אותה על זה
לא מתנהגים ככה ללקוח
שואל השאלה:
נראלי נתקשר למקום או משהו לדווח עליה כי זה ממש לא סבבה חייבו אותנו על מנה שלא הזמנו או אכלנו
נראלי נתקשר למקום או משהו לדווח עליה כי זה ממש לא סבבה חייבו אותנו על מנה שלא הזמנו או אכלנו
אנונימית
שואל השאלה:
לא הייתה מארחת זה לא הייתה מסעדה כזו זה סתם היה כזה fast food
לא הייתה מארחת זה לא הייתה מסעדה כזו זה סתם היה כזה fast food
אנונימית
מותר לה אבל זה סתם יכניס אותה לבעיות
להבא תפנו למארח/ת
להבא תפנו למארח/ת
אנונימית
לא
באותו הנושא: