5 תשובות
לא
איך שהמלצרית מתנהגת אפשר לפטר אותה על זה
לא מתנהגים ככה ללקוח
שואל השאלה:
נראלי נתקשר למקום או משהו לדווח עליה כי זה ממש לא סבבה חייבו אותנו על מנה שלא הזמנו או אכלנו
אנונימית
שואל השאלה:
לא הייתה מארחת זה לא הייתה מסעדה כזו זה סתם היה כזה fast food
אנונימית
מותר לה אבל זה סתם יכניס אותה לבעיות
להבא תפנו למארח/ת
אנונימית