התחברות
הרשמה
במצלמה האחורית אני נראה כמו בבון אבל במצלמה הקדמית (סלפי) אני נראה ממש טוב
למה להאמין ?
12 במרץ 2024, 22:12
מצלמות
מראה
צילום
מראה חיצוני
פנים
5 תשובות
למראה
ח
חתולונובלה
שתיהן מעוותות את המראה
m
moonchilq
לעצמך
#
#פיימוסית
למראה
Y
Yagami Light
מראה
E
Esref Tek
באותו הנושא:
אם אני נראה מדהים במראה וכמו בבון במצלמה למי להאמין?
איפה אתם נראים יותר טוב במצלמה הקדמית או האחורית?
איך אנחנו נראים יותר במציאות- כמו בסלפי או כמו שמצלמים אותנו במצלמה האחורית?
לא הבנתי אנחנו נראים במציאות כמו שאנחנו נראים במצלמה הקדמית או האחורית
אנחנו נראים כמו במצלמה האחורית?
איפה אני נראה יותר אמיתי במצלמה הקדמית או האחורית?
למה אני נראה חרא במצלמה האחורית אבל אחלה בקידמית?
איך אתה נראה במציאות כמו במצלמה האחורית או הקדמית ?
אנחנו נראים כמו שאנחנו רואים את עצמנו במראה או במצלמה האחורית?
איך שאנחנו נראים במצלמה האחורית זה איך שאנחנו באמת נראים????
איך שאני נראה במצלמה האחורית ככה אני נראה במציאות?