17 תשובות
חחח מצטרף לשאלה
למצלמה
מצלמה אחורית :(
מראה
מראה
למראה
שואל השאלה:
אני מקווה שאנשים רואים אותי כמו במראה כי אם לא זה מביך רצחח
אנונימי
אנחנו רואים אותך כמו במצלמה
מראה
מצלמה מעוותת אותך
מראה משדרת יותר טוב, רק הם פשוט רואים אותך הפוך ולא כמו שאתה רואה את עצמך במראה
במראה
האיכות שם על 100k
שואל השאלה:
זה לא קשור לאיכות
במראה אני נראה כמו טיילור לאוטנר ובמצלמת סלפי כמו אדיר אלעד
אנונימי
למראה. המצלמה שקרנית.
נוו ביגלל האיכות
במצלמה יש עריכה
מראה!!
בדקתי את זה על עצמי
המצלמה משקרת בדוקק
מראה
אתה צריך להרביץ לעורך חחח