7 תשובות
כי באחורית את רואה את התמונה הפוך ממה שהמצלמה הקידמית והמראה מראה לך וזה נראה לך מוזר
כי המצלמה האחורית מעוותת (בפרט כשאת מצלמת את עצמיך)
הקדמית יותר אמינה.
הקדמית יותר אמינה.
אנונימי
אל תשקרו לעצמכם האחורית מראה איך אתה נראה לאנשים אחרים
^כן, אבל ה0.5 ממש מעוותת.
אנונימי
כיף לך שאתה נראה אחלה בקידמית
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי באחורית זה פשוט הפוך, כמו הפילטר ש"מראה איך אתם באמת נראים" אז בגלל זה זה נראה חרא
נראלי באחורית זה פשוט הפוך, כמו הפילטר ש"מראה איך אתם באמת נראים" אז בגלל זה זה נראה חרא
אנונימי
בדיוק
באותו הנושא: