6 תשובות
יכול להיות שאת אנמית ויכול להיות שזה בגלל בעיה בעיניים שמשפיע על הראש וכדאי שתבדקי את זה..
תרגישי טוב3>
תרגישי טוב3>
שואל השאלה:
מה זה אנמית?
מה זה אנמית?
מחסור בברזל
תלכי לבדוק את זה תקבעי תור לנוירולוג ורופא עיניים . יש מצב יש לך משקפיים ? או היסטוריה של מגרנות במשפחה ?
את ישנה טוב? אם לא אז תתחילי בזה ואם לא עובר לכי לרופא
שואל השאלה:
אני ישנה טוב...
אני ישנה טוב...
באותו הנושא: