6 תשובות
סוג של
זה תלוי באיזה זוגיות אתם - נשואים? לקראת נישואים? או בתחילת הקשר?
אנונימי
בזוגיות צריך לרצות שלבת זוג יהיה טוב ומרצון לעשות שיהיה לה טוב
כמובן שזה צריך להיות הדדי אחרת מה הטעם בזוגיות?
כמובן שזה צריך להיות הדדי אחרת מה הטעם בזוגיות?
^^ בזוגיות בריאה כל צד תורם לתחושה הטובה של הצד השני ולא בהכרח משהו ספציפי.
זה יכול להיות לבשל ארוחה, לארגן דייט (לא בהכרח במסעדה), לקנות מתנות, זה גם יכול להיות סתם לדאוג אחד לשני ולהראות אהבה.
אם אתה בזוגיות ומרגיש שרק אתה תורם לזוגיות או שזה חד צדדי או מרגיש שאתה "מקריב" בשביל הזוגיות, אז הפתרון זה לפתוח את הנושא מול הבת זוג ולפתור את זה ביחד.
לעשות טוב אחד לשניה זה לא אמור להיות חד צדדי או להרגיש שאתה "צריך" ולא "רוצה".
זה יכול להיות לבשל ארוחה, לארגן דייט (לא בהכרח במסעדה), לקנות מתנות, זה גם יכול להיות סתם לדאוג אחד לשני ולהראות אהבה.
אם אתה בזוגיות ומרגיש שרק אתה תורם לזוגיות או שזה חד צדדי או מרגיש שאתה "מקריב" בשביל הזוגיות, אז הפתרון זה לפתוח את הנושא מול הבת זוג ולפתור את זה ביחד.
לעשות טוב אחד לשניה זה לא אמור להיות חד צדדי או להרגיש שאתה "צריך" ולא "רוצה".
שואל השאלה:
הבן כאילו צריך לעשות הכל לקנות פרחים לקנות הכל הכל?
הבן כאילו צריך לעשות הכל לקנות פרחים לקנות הכל הכל?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה זה החרא הזה כאילו הבן בזוגיות רק בשביל שלאישה יהיה טוב והבת כאילו בזוגיות בשביל שלא יהיה לו טוב לבן
אבל מה זה החרא הזה כאילו הבן בזוגיות רק בשביל שלאישה יהיה טוב והבת כאילו בזוגיות בשביל שלא יהיה לו טוב לבן
אנונימי
באותו הנושא: