7 תשובות
שואל השאלה:
רגע צריך לעשות בכל תרגיל הצבה של אפס ב-y וגם ב-x?
כן ביקשו בשתיי הצירים
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה על העזרה!
אה למרות שנקודת חיתוך עם ציר הווי זה פשוט ה n כאילו בא זה -12 אתה לא צריך להציב
כשאתה רוצה למצוא את נקודות החציל עם ציר האיקס אז אתה מציב ווי שווה לאפס ועם ציר הווי אז איקס שווה לאפס
שואל השאלה:
מתי צריך להציב ש-y שווה לאפס ומתי צריך להציב ש-x שווה לאפס?
פשוט תציב פעם אחת שאיקס שווה לאפס ופעם אחת שווי שווה לאפס