37 תשובות
הכי כיף לעצבן את הבסטי
כןן
כן
דיי!!!!!!!!!
שואל השאלה:
^מה את נותנת לכולם מינוסים יא מרוקאית
^מה את נותנת לכולם מינוסים יא מרוקאית
^מה את רוצה ממני יא משוגעת
^משוגעת
שואל השאלה:
את משוגעת יא מרוקאית הדם המרוקאי זורם בךך
את משוגעת יא מרוקאית הדם המרוקאי זורם בךך
^^איך חוסמים?????
^ מה הבעייה בלהיות מרוקאית?
אנונימי
שואל השאלה:
^^שתקי תפה מרוקאית אחת
^^שתקי תפה מרוקאית אחת
^^ אין בעיה פשוט אני לא מרוקאית והיא חושבת שכן ומעצבנת אותי
^ אני תמניה ולא מרוקאית
שואל השאלה:
*מגלגת את גילגול העניים המפורסם שלי*
*מגלגת את גילגול העניים המפורסם שלי*
^ תסתמי את הפה
^נמאס לי ממךך
אל תעשי דברים שמעצבנים אותה יא גזענית
אנונימית
^^^^^^ חחח הבסטי של חברה שלי קוראת לה לסבית/טרנסית כל הזמן כדי לעצבן אותה, והיא מצליחה לעצבן אותה יופי עם זה
אז נראלי שזה די דומה חח
אז נראלי שזה די דומה חח
אנונימי
אני קוראת לה מרוקקית
וואי זה טוב^
אנונימית
חחח תודה
בוודאי
משום מה התשובה שלך הצחיקה אותי^
אני מרוקאית מה מעצבן בזה
כן
כל עוד זה כאילו בסדר מבחינתה ולא מוגזם או חוצה גבולות
זה ממש בסדר, גם אני מרוקאית זה מחמאה
^^ לפי איך שהיא הגיבה פה, זה נראה שזה די עולה לה על העצבים חח
סורי מה הבעיה בלהיות מרוקאים??
^ הבעייה היא שאתם עצבניים ממש, ולא מבינים באוכל
אנונימי
כן הכי כיף
אבל מה הבעיה במרוקאיתת
אבל מה הבעיה במרוקאיתת
^^^חיים שלי למרוקאים יש את האוכל הכי טוב,עוד אשכנזי פחח
אם זה מעצבן טוב ולא מעצבן רציני זה בסדר(^-^)
לא
את בן אדם נוראי
את בן אדם נוראי
אנונימית
^^^ כפרה יש לכם אולי את האוכל הכי ספוג בשמן שקיים, כל מנה/מאכל שלכם יש לפחות כוס שלמה של שמן אם לא יותר ברמה שיש כבר צרבת, וכמות לא נורמלית של תבלינים ברמה שזה כבר הזוי, והטעם? הכי אוברייטד שקיים
אנונימי
כן
באותו הנושא: