37 תשובות
הכי כיף לעצבן את הבסטי
כן
שואל השאלה:
^מה את נותנת לכולם מינוסים יא מרוקאית
^מה את רוצה ממני יא משוגעת
שואל השאלה:
את משוגעת יא מרוקאית הדם המרוקאי זורם בךך
^^איך חוסמים?????
^ מה הבעייה בלהיות מרוקאית?
אנונימי
שואל השאלה:
^^שתקי תפה מרוקאית אחת
^^ אין בעיה פשוט אני לא מרוקאית והיא חושבת שכן ומעצבנת אותי
^ אני תמניה ולא מרוקאית
שואל השאלה:
*מגלגת את גילגול העניים המפורסם שלי*
^ תסתמי את הפה
^נמאס לי ממךך
אל תעשי דברים שמעצבנים אותה יא גזענית
אנונימית
^^^^^^ חחח הבסטי של חברה שלי קוראת לה לסבית/טרנסית כל הזמן כדי לעצבן אותה, והיא מצליחה לעצבן אותה יופי עם זה
אז נראלי שזה די דומה חח
אנונימי
אני קוראת לה מרוקקית
וואי זה טוב^
אנונימית
חחח תודה
בוודאי
משום מה התשובה שלך הצחיקה אותי^
אני מרוקאית מה מעצבן בזה
כל עוד זה כאילו בסדר מבחינתה ולא מוגזם או חוצה גבולות
זה ממש בסדר, גם אני מרוקאית זה מחמאה
^^ לפי איך שהיא הגיבה פה, זה נראה שזה די עולה לה על העצבים חח
סורי מה הבעיה בלהיות מרוקאים??
^ הבעייה היא שאתם עצבניים ממש, ולא מבינים באוכל
אנונימי
כן הכי כיף
אבל מה הבעיה במרוקאיתת
^^^חיים שלי למרוקאים יש את האוכל הכי טוב,עוד אשכנזי פחח
אם זה מעצבן טוב ולא מעצבן רציני זה בסדר(^-^)
לא
את בן אדם נוראי
אנונימית
^^^ כפרה יש לכם אולי את האוכל הכי ספוג בשמן שקיים, כל מנה/מאכל שלכם יש לפחות כוס שלמה של שמן אם לא יותר ברמה שיש כבר צרבת, וכמות לא נורמלית של תבלינים ברמה שזה כבר הזוי, והטעם? הכי אוברייטד שקיים
אנונימי