23 תשובות
דני דין.
אחרי שאני לוקח את הכדורים הוא נעלם.
לא קיים דבר כזה
קקישואית
בהמה
כשתיהיה אחת כזאת אני אגיד לך
קודם כל בסטי, אחרי זה כינויים.
אסור לרשום כאן
מוגי
כי זה אלמוג
אידיוט
קורחל, שומעת.
קרטושקה
שזה תפוח אדמה ברוסית
שתיינו רוסיות חח
תלויי מי יש כמה
אני לא צריכה לקרוא לה היא פשוט שם ,
תמיד שם _
יש כמה
בויה לחבר הכי טוב שלי
ולשתי חברות הכי טובות שלי אני קוראת
סיוה- קוראים לה סיון
ולשניה טופייה שזה טיפשה/מפגרת וקוראים לה שיראל
בשם שלה
קורפי וזה אפילו לא קרוב לשם שלה פשוט דוד שלה הדביק לה את השם הזה ומאז אני והוא קוראים לה ככה
שלב ראשון:
לקבל אחת כזאת
אנונימית
בשם שלהם
אנונימי
בטטה
אנונימית