9 תשובות
גוּל(קוראים לה גילי) או ילדה טעות
זבל שלי
אנונימית
בשם הרגיל שלה
אנחנו לא מדברות יותר שמחה ששאלת(:
אנונימית
אין לי בסטי היא ברחה
תותי
כושי
בשם שלה
אני קורא לחבר הכי טוב שלי "האח הסאייני שלי" כי שנינו אוהבים דרגון בול