7 תשובות
כל עוד את לא בת יחידה, הם לא יכולים פשוט לבטל לך את הגיוס. תתגייסי אם את רוצה.
ניסית להסביר, מפה זה כבר שלהם. זה החיים שלך ועם כל הכבוד, מגיל 18 את אחראית על עצמך
קודם כל אני בטוח שאת יודעת את זה אבל אני אגיד בכל זאת תדעי שהם דואגים לך ומפחדים שיקרה לך משהו זה בא מדאגה
ותנסי להסביר להם שהם לא יכולים להחליט ככה על החיים שלך שזה החלטה שלך בסופו של דבר מה לעשות עם החיים שלך, ושהצבא יועיל לך מאוד
שואל השאלה:
אמרתי להם המון פעמים שזו החלטה שלי ואני אחליט, והם מתעקשים ופשוט קובעים לי עובדות.
מבחינתם הצבא רק יהרוס אותי והם מדמיינים את הגרוע מכל (שיקרה ה7.10 שוב ואמות)
אנונימית
הצבא ממש לא יהרוס אותך, הוא יבנה אותך.
אם תצליחי באמת להגיע לקרבי, זה יעשה לך כלכך טוב. גם פיזית וגם שכלית.
את תראי שאת נהיית הרבה יותר בוגרת, אחראית, עומדת בזמנים וטובה יותר בתכנון של הלוז שלך. אם את באמת רוצה את זה, אל תוותרי על זה.
שואל השאלה:
תודה רבה לך❤
אנונימית
בכיף. ממש בהצלחה! מקווה ממש שתגיעי לאן שתרצי :)
תעשי את הצו ראשון והכל ואת תהיי יעודית לקרבי כאילו לפחות אצל הבנים כל מי שמתגייס יעודי לקרבי לא משנה איזה בעיה יש לו בכל אופן תספרי לצהל על זה ושאת לא דתיה או משהו כי באמת יתנו לך פתור דת