תקשיבו קיבלתי זימון להערכה במדור בריאות הנפש כחלק מהתהליך שלי לגיוס (כנסו שניה)
כנראה קיבלתי את הזימון כי בראיון בצו הראשון דיברתי על זה שיש לי חרדה חברתית. עכשיו הקטע הוא שאני לא מאובחנת עם זה פשוט שנים שאני כבר ככה ביישנית ברמה מוגזמת ועוברים עליי דברים שלא קורים לכל אחד שסתם ביישן ויש לי באמת בעיה, ולפני כמה חודשים הייתי בטיפול אצל סוג של פסיכולוגית ועשיתי אצלה איזה 5 פגישות והיא איבחנה אותי כזה ואמרה לי שיש לי חרדה חברתית ברמה גבוהה. ואני ממש שמחתי כי תמיד ידעתי שיש לי איזה בעיה אבל לא ידעתי מה היא וכשהבנתי שזה חרדה חברתית סוף סוף היה שם למה שעובר עליי ומאז אם שואלים אותי אני לא מתביישת ואני כן אומרת שיש לי חרדה חברתית למרות שאני לא מאובחנת על זה כי אני פשוט יודעת שבאמת יש לי ושזה לא סתם כמו שיש כאלה שאומרים שיש להם חרדה חברתית אבל אין להם באמת, לי כן יש באמת. קיצר אז בגלל זה נתנו לי זימון למדור בריאות הנפש בעקבות הראיון ומה שאמרתי בו. אבל אני חייבת שמי שהיה שם שתסבירו לי מה הולך שם? וגם אני החלטתי שיכול להיות שאני רוצה לאבחן את החרדה החברתית שלי אם יש אפשרות כזאת, כאילו בשביל שזה יהיה מאובחן ושיפסיקו לפקפק ולזלזל בי אז רציתי לשאול אם אני הולכת לשם אולי מישהוא יודע אם שם כשבודקים כזה מה עובר עליי ואם אני כשרה לגיוס האם אולי זה גם על הדרך אבחון כזה שבודק אם יש לי חרדה חברתית ובאיזה רמה? יכול להיות שממש לא אבל סתם מעניין אותי אולי זה כן אבחון כזה? שכאילו בעקבות מה שיבדקו לי במדור לבריאות הנפש גם אני יוכל להוציא כבר משם סוג של אישור או אבחון שיש לי חרדה חברתית? מקווה שהבנתם מה אני מנסה לשאול ואשמח שתענו לי.